Friday 10 May 2013

1820

bismillah

aku taktahu kenapa aku kembali berbelog.



1. sampaikan apa yang aku tahu. Kan Nabi ada bersabda: "sampaikan walaupun sepotong ayat.". Naa sekarang S E N Y U M awakk! its Sunnah ..waaaa naiss.

2.  bosan duduk rumah cuti sem ni. eventho banyak je buku kene baca.kene kaji.tapi mengadap buku je doplohempattujuhjamseminggu mahunyaa say-well hotak..pft

3. nak menulis. nak spill everything at blog. aku ni jenis tak suka spill kat orang takut susahkan insan tu. yaa sometimes spill kat ibu..tapi ibu tak lalu tak larat nak layan aku sorang je memandangkan aku ada sebelas orang para jemaah ibu kena layan.so chill lah kat belog ni sengsorang. yeaa aku redha. redha dengan erti kata sebenar ,Allah ingin aku tabah .teheee

okayy alhamdulillah *pandang jam*
nak maghrib dahh.
wallahualam.


No comments:

Post a Comment